در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژیهای بازاریابی رابطهای منجر شده است. شرکتهای در حال توسعه، آمیزهای از ابزارهای بازاریابی رابطهای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتریان است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطهای، تمرکز اصلی بر روی جذب مشتریان جدید نبوده است، بلکه بر روی گسترش روابط با مشتریان فعلی بوده است. اخیرا توجه شرکتها به بازاریابی رابطهای، نقطه آغازی برای شرکتها بوده است که باشگاههای مشتری را تاسیس کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.niyamco.com و یا با شماره های 7-03536290766، 2-03536292770 و 09129240193 (اژدری) تماس حاصل نمایید.